Çocuk düzenli emiyor, emmeyle bir problemi yoksa neden sağalım?? İnek miyiz biz😊 annelerimiz sağmış mı hiç, ya da daha eskiler??
merak etmeyin memeleriniz terbiye olmuş artık bebeğin ihtiyacı kadar sütü memeye indiriyor ve bunun çoğunluğunu o emerken yapıyor. Bebeğiniz açlıktan ağlamıyosa, günde 4-5 de şişli bez varsa kaygılanmanıza gerek yok. Bu kaygılar sütü azaltır, sütü arttıran en güzel şey uyumak, bebeğimizin gece uykusu da pek iyi maşallah, siz de dinlenin en doğrusunu yapıyorsunuz.
benim kızım da 3ay4günlük benim de artık memelerim şişmiyor, taşmıyor ama bebeğim aynı şekilde emiyor, düzenimiz de aşağı yukarı sizinki gibi. Benim kızım daha az uyuyo sadece ☺️☺️