Aysemete Kızlar dün bebegimin iki ay aşısı vardı vurdurduk eve geldikten sonra tüm gün uyuyarak geçirdi ama bugün sabahtan beri hiç uyumadı artık tükendim calpol vs verdim yok gazı da yok normal mi acaba ne kadar sürer bu böyle :(
Songul_0693 Aysemete ay aynı durumdayız ya bizde dün vurdurduk gayet güzel uyudu ama şimdi uyumuyor ağlamıyorda altı temiz karnı tok öylece yatıyor gözünden uyku akıyor ama 🥺
Mutlulugunadi_bahar Aysemete 2 ay aşılarında kızımda da uyku yapmıştı hatta çok korktum uyumayan bir bebek çünkü… 1-2 güne geçer ateşi varsa ateş düşürücü kullanabilirsin ben ateş harici vermiyorum
_pandam_2021 Çok normal bizimde ilk gün uyumuştu baya akşama doğru ateşi çıkmıştı calpol verdik ertesi günde durgundu 3 ncü güne birşey kalmıyor
A_hanbebek Aynen bizde gecen persembe yaptirdik asisini ucgun huzursuz oldu uykuya gecemedi uyudu uyandi zaten kolik bir bebekti iyice huzursuz oldu ates olmadi ama cok huzursuz etti tabiri caizse sarhos gibi oldu