Ayse23 Arkadaşımın çocuğu 3 yaşında korona pozitif antibiyotik yazılmış azomax 200mg/5ml Bazı çocuk doktorları önermiyorda kullanmakta kararsız kaldı kullanan varmı acaba
NunuDudu Ayse23 eğer ciğerlerinde ya da boğazda enfeksiyon varsa onun için yazmış olabilir. Kullanmadan geçmez.
Beyzayuksel Benim oğlum bronsolit olduğunda biz kullandık 8 aylıktı bebeğim ama Mg düşük olandı sanırsam bizde bir sıkıntı olmadı kullanmaya başladığımız 4.gununde hemen hemen iyileşme gördük oğlumda
Tuba Ayse23 İki oğlumda pozitifti (biri 3 yaşında diğeri 1 yaşında). İbuprofen haricinde bir şey kullanmadık.
Ssevey Tuba Benim de biri 2 biri 4 yaşında 2 gündür pozitifler kızımın gece yoğun öksürüğü oluyor malesef bende ilk defa iburamin verdim inş faydası olur biraz
Tuba Ssevey ilk 2-3 gün biraz ağır oluyor sonra toparlanıyorlar hemen, çok geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah☺️
DefneRana3881 Ayse23 3 yaşında kızım iki defa korona oldu ikisinde de augmentin kullandık ve ateş içinde calpol dolven dönüşümğ
CatBoy Ayse23 Covid e eşlik eden bir enfeksiyon olabilir. Kullansın ilaç uygun. Bende yeni covid atlattım. Ciğerlerimde balgam vardı. Antibiyotik kullandım.