bahardonmez vala benimki 3 kilo doğdu 6,5 u geçti su anda geçen gün hasta oldum sağayım dedim 20 ml çıktı düşünün bendeki de aynı alet zaten ama göğüsler boş gibi duruyor bir zaman sonra insanlar da süt bitti sanıyor bir sorun şurada çoğu bebek 4 ay emmiştir cunku çoğu kişi bunu bilmeyip süt bitti diye mamaya gidiyor halbuki 4. Ay hem göğüs terbiye oluyor hem de bebeklerin tam inatlaşıp zorlaştığı ay bizim bu durumda sabırla emzirmekten başka çaremiz yok