Milena11 Ben tavsiye etmiyorum canım mesela benm bebeğim 9 aylık o kaşık mamayı bile ben kendim yapıyor ve yapması çok basit o dışarda sayılanların içinde ne katkılar vardır sonuçda bilmiyoruz mesela ben elma , armut , havuç hepsini buharda haşlıyorum daha sonra bir bardak suyla tencereye alıyorm.iki yemek kaşığı yulaf katıyorum benm kızım çok kabız olduğu için hemde yulafda demir vitamini var sonra o yulaf yumşaynca bir iki dakika hepsini kaynatyorum daha sonra kapatıyorum içine birtane muz atıyorum birazcık da tarçın katıyorum blendırla çekiyorum ve ben bunu 4 günlük yapyorm vakkumlu kavonozlara minik minik her akşam yediriyorum bebeğime çoksa seviyor benim bebeğim de süt alerjisi bir bebek yani inek sütü alerjisi diye geçiyor ama yaptığım şeylerle maşallah kilomuz felan yerinde eksiği yok fazlası var 🤗🤗🧿🧿🧿