Merhaba kızlar. İlk defa yazıyorum. İlk bebeğim tecrübesizim biraz o yüzden. Oğlum 5 aylık ve göbek deliğinden koku geliyor bide yara kabuğu gibi parçalar dökülüyor sebebi nedir bilgisi olan var mı acaba. Hemen hastaneye götürmek istemedim malum kış geldi her yer hastalık kaynıyor o yüzden