busra9191 Arkadaşlar bebeğim 4 aylık oda sıcaklığı genelde 23-24 arası nasıl giydiriyosunuz bebekleri ve üstlerine ne örtüyorsunuz 🙏🏻
Themia busra9191 kidzee den 1.0 tog tulum aldım içine zıbın giydiriyorum. Oda ısımız bizimde öyle ne terleme ne üşüme aşırı memnunum birşey örtmüyorum ki önerilmiyor zaten
Littlebird busra9191 uyku tulumu giydiriyorum örtünce uyanıyor. 4 aylıkken pijama giydirip kundan yapıyordum
busra9191 Themia merhaba bende aldım kidze uyku tulumu memnunmusunuz ve içine sadece zıbın mı giydiriyosunuz
Kimkibu busra9191 ince pijama ve uyku tulumu giydiriyorum 22-23 derece oluyor evimiz 3 aylıktan beri uyku tulumu giyiyor cok eahat ediyor oda bende açınma etme agzına geldi durumu olmuyor döne döne uyuyor kuzucuk😊
minnakin_annesi busra9191 ben de 1.5 tog giydiriyrum. içine de sadece kolsuz zıbın. ama ayaklarını ince kundakla örtüyorum. bu gereksiz ama içim rahat etmiyor
Esilasel busra9191 evim 23-24 derece. Kısa kollu zıbın, üstüne pijama giydiriyorum sadece. Üstünüde normal pike gibi battaniyesini örtüyorum.
Babyfacee busra9191 6 aylığız uzun kol zıbın üzerine ince tulum, altına da ince bir alt pijama. 24 dereceye doktorumuz çok fazla dedi. Bebekler asla üşümez siz üşüyebilirsiniz dedi. Azalttım ben de