Kızlar 15 gün oldu doğum yapalı, ilk günden sütüm gelmişti, göğsümün birinin ucu çatladı, yara oldu, kanıyordu, onu vermedim iyileşene kadar, diğer göğsümü verdim, ondan sonra yara olan göğsüme süt gelmedi, yine de her ikisinden emziriyorum, belki gelir diye, gelmiyor, sıkınca damla şeklinde az-az akıyor. Zaten sütüm çok az, arttırmak için ne yapa bilirim? Yara olan göğsüme de süt tekrardan gelir mi? Çok üzülüyorum bu duruma🥺 Anne sütünün yerini tutmasa da mecbur mama veriyorum.