Kizlar yeme içme uyku herşey mahfoldu son 1 aydır .sizde de öyle mi?bugunn toplasanız 10 lokma yememistir.mizmiz aç aslında sürekli mam diyor ama yemiyor .uyku saatleri herşey mahfoldu .grip oldu yeni atlatıyor ondan mı diş mi 2 yaş sendromu mu anlamıyorum .ama kafayı yemek üzereyim .aç çocuk yer derler ya asla öyle birsey yok yemiyor yok yemiyor ne yapsam yemiyor