brmelekannsi bende burdaki yorumlara bakarak babyturco aldım. Almaz olaydım. 🤦🏻♀️ Hem sızdırdı hem pişik yaptı hemde her açtığımda ıslak oluyor. Hiç ama hiçç beğenmedim. Bence Sleepy ona bakarak çok daha iyi. Ben bebeğim doğduğunda ilk onu kullanmıştım. İz yapıyor diye değiştirdim. Molfix denedim o da sızdırdı. Şimdi prima premium care kullanıyoruz çok memnunum. Özellikle geceleri çok çok rahat. Gündüz içinde tekrar sleepy almayı düşünüyorum..