mycutebaby Arkadaşlar 14 aylık kızım 9.dişini çıkarıyor şuan çıkan dişi Üst azı ve baya köklü belli . Alt diş etleride şişmiş dün gece hiç uyumadık zaten normal mi sizce bu şişlik ? Acaba ağrısı acısı için ne yapabilirim ;( ?
Deletedmom0099 mycutebaby bizimde azılar cok zor cıktı. şişmesiyle patlamas ve huysuzluğu 2 ay sürdü 🥲 bende osanit diş topu var yatarken onu verdim hep ama sizde yoksa tetagil alıp verebilirsiniz o da etkili
Minis mycutebaby neredeyse 15 aylık kızım. Azıları bitti kopek dişi şişmiş calgel jel almıştım bende fayda etmedi
mycutebaby Deletedmom0099 tetagil kullandık o bize etki etmedi ama o diş topundan alıcam denemek için teşekkürler 🌸