Devramber Hanımlar 5 aylık oğlum covid geçirdi. Ateşi yok, uykusu falan da iyi çok şükür ama ara ara öksürüyor. Yaşayan varsa söylesin ne zaman geçer bu öksürük?🙄
idilolo Devramber benim bebeğim de covid oldu ateşi vardı 2 günde atlattı çok şükür. Öksürüğü yoktu o nedenle bilmiyorum ama üstte kalsın biri yazar, çok çok geçmiş olsun