Merhaba anneler kizim 10 bucuk aylik yuzu de kollarinde her yerinde su çiçeği gibi şeyler çikti ama degil cunku bi kayboluyorlar bi çikiyorlar bugun dikkatimi cekti uykudan kalktiği zaman çokoluyor yuzunun iki yanağinda vardi ama yarim saate kalmadi geçti .. doktora goturucem yarin nedendir nedir anlamadim