Muges4 Anneler, mama veya memeden sonra tıpkı yenidoğan bebeğin ilk günlerindeki gibi omza çıkarıp, sırtına vurup gaz çıkarma işlemini ne zaman bıraktınız? Bebekim git gide ağırlaşıyor omzuma yüklemekte güçlük çekiyorum😂2 ay 23 gün
halamidagakaldirmislar Muges4 4 aylığa doğru sanırım sırtına yaptığım pıt pıtlar onu uykusundan uyandırmaya başlamıştı çünkü ☺️😅
Lulemom Muges4 3 ayı geçince karşımda dik tuttum baktım kendi kendine çıkartıyo ondan sonra çıkarmadım. Ama dediğin gibi ağırlaşınca bacaklarımı otururken kendime çekip arasında alıyodum. Önümdeyken sırtına vuruyodum. Daha kolay oluyodu. Omuzda yapamıyodum.
Nazli_07 Muges4 3 aylıkken gündüzleri bıraktım gazını çıkarmayı.Geceleri çıkarıyordum beslenme sonrası.4. aydan sonra gecede bıraktım.
Muges4 Lulemom kendisi çıkarıyor ben çıkaramadığımda. Ama çıkarmadığımda huzursuz olduğunu anlıyorum özellikle gündüz kusuyor hatta bazen, gece sorun yok
86antikken Lulemom maşallah 3 ay da ne kadar ağırlaasmıs olabilir demekkş yaşına girse çocuk anne kucağı görmeyecek ağır diye . Gaz dediğiniz şey 1 dk bile sürmüyor
halamidagakaldirmislar Muges4 ama hemen hemen o aylara da doğruda kendi çıkartmaya başlıyorlar zaten ☺️ Bana hiç bitmeyecekmiş gibi gelirdi o zamanlar ama şimdi o günleri bile özledim şimdi sarılmak istesem durmuyor öyle 🥲☺️
Muges4 halamidagakaldirmislar evet çoğu zaman çıkarıyor🙂yaaa büyüttün o zaman, bende bir an evvel büyüsün diyorum o zaman yanlış düşünüyorum:)
halamidagakaldirmislar Muges4 şimdi 12 aylık 4 gün önce doğum günüydü ☺️ Çabuk geçiyor bence yapmamız gereken tek şey anın tadını çıkarmak kolaylığıyla zorluğuyla bir bakıyorsun zor gelen şeyi bile özler olmuşsun ☺️🥰
nslhnnhsn Dört buçuk aylık gaz sorunu devamke sırtina önceden bı kaç dk vururdum çıkartırdi şimdi beş on dk da anca bizim bu gaz işinde bı terslik var ama nedir anlamadim
Lulemom 86antikken sizinki 1 dk sürmüyor olanilir bizimki 15-20 dk sürüyordu. Neyin laf sokması bu. İşinize bakın
Muges4 86antikken çok boş bir yorum olmuş tebrik ederim😂anne kucağı görüp görmeyeceği sizin yorumunuza kalmamış yalnız sevgiler💐
86antikken Lulemom dizini kendine çekip arasına aldığın çocuğu öldürme de ağır diye sanki hiç 5 kilo. Bi poşet taşımamış gibi ne kadar ağır olabilir
KubraHira Muges4 valla bebegim 6 aylik suan hala devam ediorum sirtina vurup sivazlayip gazini cikartmaya. Cunku cikartmassam zorlaniyor kendisi cok sonra cikartiyor yada hafif kusuyor. Gecede gunduzde yapiyorum.
Muges4 KubraHira bebekten bebeğe göre degişiyor o zaman, bende gözlemleyip öyle devam edeyim bari teşekkürler🤷🏻♀️
Lulemom 86antikken arkadaşım sana ne ? Gaz çıkarma pozisyonları diye araştırırsan benim yaptığım pozisyonda var. Sanki çocuğu sıkıştırıp boğdum. Hay allahım ya 🤦🏼♀️Sen nasıl biliyosan öyle yap. Arkadaş sormuş ona anlattım sana değil. Sen nasıl biliyosan öyle yap