Arslann şimdinin ojesi eskinin kınası diyen hocalar var. Tırnak ölü hücre oldugu için geçer diyenlerde var. (Saçımızıda boyuyoruz, önemli olan dibi. Zaten dibi her türlü nefes alıyor ojede de saçta da bilimsel olarak böyle yani). Geçmez diyenlerde var.
hangi hoca diyenler varsa google a yazın bir çok hoca mevcut geçer diyen de geçmez diyende😊