Sakon pes etme arkadaşım.. Bizim bir tandığımız 3 ay almadı memeyi ama o asla pes etmedi ya kaşıkla ya enjektrle besledi ve sürekli memeyi vermeye çalışyı 3 ay sonunda tuttu memeyi❤ Bence biberonu bırakmalısın ve umudunu mutluluğunu enerjini yüksek tutmalısınki sütün artsın ve bu hislerin bebişinede geçsin❤