Kaganalis simiyyy yurur. Bizimde yurumeden once birkac saniye ayakta kalma oluyordu. Sonra desteksiz comelip kalkmaya basladi. Sonra birkac adimlik yerleri yurudu. Kendine guveni gelince pitir pitir yuruyorlar sonra.
Lay simiyyy Benim kızımda 8 aylıklen sıralamaya ve tay tay durmaya başladı. Yürümesi 11.ay doldurunca oldu
simiyyy Zehra-123 hayırlısı olsun ya emeklerlen böyle kan ter içinde kalıyosam yürüdüğü zamanı düşünemiyorum 😅
Metehann12 simiyyy aynıydı bacağımdan tutunup adım atiyodu dedim yurucek ama yok duvardan tutunarak odalarda geziniyodu o aylarda ben de post açıp sormuştum yaşını karsilar oynaması demislerdi