Merhaba kızlar, daha önceden bebeğime chicco nun cam biberonunu kullandım ama bi süre sonra kapama yerindeki beyaz kısmı kendiliğinden atarak gevşemeye başladı, sütler her defasında bebeğimin üzerine döküldü. Yeni bi cam biberon almak istiyorum kullanan varsa hangisini önerir ? Yeniden aynı sorunları yaşamak istemiyorum