Son bir aydır boynunda ensesinde kızarıklar oluştu doktora gittik bugün alerjik egzama bünye de yapıyor olabilir Ya da geldiğiniz bir şey dokunuyor olabilir dedi ben ve bebeğime yumurtayı kesti süt ve süt ürünleri turşu baharatlı şeyleri domatesi cips tarzı şeyleri tüketme dedi bir hafta sonra da kandan alerji testi yapılacak ama şimdiye kadar mukuslu kaka ya da kakada kan görmedim bu aydan sonra besin alerjisi çıkar mı ya