Bsradskran red yaşıyor musunuz bizde red var ağzını kilitliyor istemiyor ilk kaşığa açıyor sonrası kilit kafa sağa sola dönüyor normalde damla vereceğim zaman eller ayaklar çırpınır ver dite kaşığı elimden kapar yalar ama ne zaman masaya otursak ek gıdaya böyle tepkiler veriyor kaşığı eline veriyorum dokunmak istemiyor eline parmak şekilde yediği besinden veriyorum merak eder ağzına götürür diye tutmuyor atıyor tabağı önüne koyuyorum merak etsin mıncıklasın diye dokunmuyor bile ay napacağım şaşırdım