Merhaba anneler 26 günlük tazecik anneyim 🤗 benim gibi sıkıntı çekenlerle dertleşmek istiyorum onun için post açtım göğüs ucum yok bebeğe tutturamadığımız için silikon göğüs ucu aldık çok markalar değiştim avent, bebedor, wee baby …. Ya ben kullanamıyorum ya da ürünler kullanışlı değil hele en pahalı en kullanılan avent bende süt sızdırıyor memeden çıkıyor biraz emiyor yoruluyor göğüsü boşaltmıyor burda okuyorum 1 yıl silikon göğüs ucuyla emzirdim diyenler var kızlar nası emzirdiniz benim bebeğim 5 dk tutuyor bırakıyor ağlama krizine giriyor kıyamıyorum sağıyorum biberona koyuyorum en azından karnı doysun diye. Çok üzülüyorum hergün uğraşıyorum memeyi tutsun diye enjektörlü göğüs ucunu çıkartıp veriyorum dün 2 saat uğraştım o da bende ter içinde kaldık 🙈 tuttu ama canımdan can gitti hemde ememedi uç küçülünce memeden çıktı 🥺 bana akıl verin ya en azından 6 ay bari emzirebileyim istiyorum