elifklkn 10 aylık bebeğimin diş salyalarından beridir yanakları ve çenesi kızardı, tahriş oldu. Önerebileceğiniz nemlendirici var mı ?
Lulemom elifklkn bizimde aynıydı. Mustelanın stick kremi var. Stick Cold cream olarak geçiyo. Ondan kullanıyorum. Çok iyi geldi
Suleasya Mustela kullanıyorum 3 aylıktan beri atopik bir cildi var dokunsak kızarır aşırı kuru xok memnunum
Suleasya oznr_mrc_umt bizdeki mustela stelatopia. Çok fazla çeşidi var biz doktor önerisi ile bunu almıştık