Aysoo Herkese merhaba bebeğim 10 aylık. Bebeğimin antibiyotik içmesi gerekiyor suan fakat hiç bir şekilde içireceksin. Basına gelen var mı. Ya da nasıl çözümler buldunuz acaba.
Buketdogan11 Aysoo bende şurup olsun kan damlası olsun biberonun ucuna döküyorum o şekilde içiriyorum.çok rahat oluyor. Gayet güzelde içiyorlar
otose_san Aysoo az bi süt ya da meyve suyu ile karıştırıp veriyorum ben ama kızım 33 aylık, 1.5 yaşından beri bu şekilde veriyorum
Kubracn24 Aysoo benim kızım bronşit oldu antibiyotik verdiğimde anında ya kusardı ya da tukururdu mecburen hastaneye yatış yapmıştik
Aysoo Kızlar hepinize çok teşekkür ederim ama yine de içiremedim. Tam içirdim derken kustu hepsini.. mecburen iğne formuna geçtik antibiyotiğin acilen.