Wewell yoğurt makinesi aldım bugün ilk defa denemek istedim kullananlar nasıl yapıyorsunuz ? Ben günlük doğal süt aldım bir de Migros’ta satılan büyüyor markası sıvı olan maya aldım. Bunu çok övdüler en iyisi diye. Kavanozlara sütü döktüm bir kaşık da maya attım her bir kavanoza 42 dereceye getirdim 8 saate ayarladım. Bitince dolaba koyacağım sabah da vereceği. Bir çay kaşığı. Oğlum beş buçuk aylık bu arada.