Prenslerinannesi_ ben palmiye hastanesinde yaptım doğumu ama yeni devlet hastanesinde çalışıyorum, beklentinizin ne olduğu önemli bu konuda mesela ben 33. Haftada yatırıldım oraya hastanenin şartlarını bildiğimden ona göre değerlendirince gerçekten hizmetleri iyiydi, oranın çalışanı olduğumu söylememe rağmen tedavi ve işlemler konusunda çok titiz davranıldı, ben mesela palmiyede doğum yaptım verdiğim paraya rağmen tedavim unutuldu, bebeğim onlar yüzünden sarılık oldu, doktorum ve ameliyat ekibi iyiydi ama serviste yatarken bi lohusa olarak özel hastanede ağlatıldım resmen hem de defalarca, doğumdan sonra bi daha da gitmedim, devlet hastanesindeki hemşire-ebe ekibi her zaman daha tecrübelidir, özel hastanede yeni mezunlar oluyor ve az maaş çok işin bütün acısını sizden çıkarıyorlar