UrasEgeBabysMom Bebeğim tam 1 aylık yarın hep-b aşısını olacak. Aşıdan sonra bebekte ateş,ağrı,huzursuzluk oluyor mu deneyimli annelerimiz bilgilendirirse çok sevinirim endişeliyim🙏🏼🥺
mehmel54 UrasEgeBabysMom bende sormuştum bunu ama ilk ay aşısında olmuyormuş doğduğunda aynı aşının ilk dozunu olduklari için bağışıklığı varmış huzursuzlanma vs olmuyormuş bu yüzden dedikleri gibi de oldu aşıdan sonra huysuzlanmadı hic kızım
Neslihan-55 UrasEgeBabysMom bizde olmadı canım 2.ay aşısı da olmuştu huzursuzluk falan birde 4.ay aşıda
Irmakprensesinannesi UrasEgeBabysMom hiç bisi olmaz merak etme hepatit b kolay kolay ateş yapmaz ateş yapicak aşı 2 ayda verem aşısı yapar ates
FtmAlprsln1- UrasEgeBabysMom Her çocuk farklı ve özeldir 🤗 bizde aynı gün huzursuzluk oldu sadece. Ama 3 gün bacakları ağırdı oynatamıyordu bebem😅
UrasEgeBabysMom Irmakprensesinannesi FtmAlprsln1- Neslihan-55 mehmel54 Bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ederim🙏🏼❤️