oznurrr_ 4 ay 5 günlük . Huzursuz ağlamaları var . 4. Ayda böyle mi oluyor neyi var anlamıyorum 🙄 hep emziğin kenarlarını ısırmaya çalışıyor dişleri mi acaba . Yaşayan var mı bu durumları . Gündüz uykusu yok denecek kadar az