Bebeğim 5 aylık mama ile besliyorum son iki haftadır aptamil ile başladım ama kabız yaptı iki güne bir yapıyor kakasını tam kabızda değil ama çok yoğun kıvamlı kakası tutuyor sanki içinde yapınca da çöl fazla yapıyor kakayı şimdi hipp e geçtim iki gündür ama yine aynı bu hipp ne zaman etki eder düzelir mi acaba çok üzülüyorum Var mı başına gelem önerisi olan