Kullanıyorum. Doktoruma söylediğim de bırakabilir misin dedi hayır dedim hah deyince bırakacağım bisey değil çünkü. O da kesinlikle en az 40 dk geçmesi lazım bebeği kucaklaman için dedi . Bende bebeğim uyurken falan içiyorum. Günde 5-6 tane falan içiyorum zaten