Prensesss_annesiii 😂 ben buna para verdim çöpe gidecek işte geri almak zorundasınız falan diyo fiş yok diyince markettekiler napayım yoksa kayboldu falan diyo yani insanları deli ediyo artık marketlerde annemi tanıyorlar 😂😂 o gün Lc waikikiye gittik fiş yoktu iade etmek istedi adamda abla tamam ben seni tanıyorum dedi sen heo iade yapmak için geliyorsun dedi iade yaptı 🤣🤣