34Prensesannesi Kızlar merhaba benm kızım 6. Ayına giricek inşallah ama hala kucagımızda sallayıp uyutuyoruz sizin uyku rutinleriniz neler neler yapıyorsunuz benimle paylaşırmısınız artık benmde bişeyler yapmam lazım 😳 bazen memede uyuyakalıyor ama 2 gündür uyumamak için direniyor zorla kendini geri atıyor napıcam bilmiyorum
Arasasyaarya 34Prensesannesi bu meme uyuyakalma olayını kesinlikle kesin aklı dana erdikçe orda yatmak isteyecek bu sefer düzeniniz bozulur kendıde Rabat edemez sizde o yuzden yataga yatın ışıkları söndürüp gece lambası ve dandini yada her hangi bir uyku muzıgı ile
Redpepper Emziğini verip yatırıyorum pışpış sesi açıyorum, 5 aylığız. Hiç sallamadım bu zamana kadar, kucakta uyuyordu bi ara bıraktırdım, şuan sadece çok huysuzsa kucakta uyuyor