bgcnpryy Dünden beri çok şiddetli gaz sancısı yaşıyorum bebeğim 1 aylık emzirirken bile kıvranıyorum düne göre daha iyiyim ama var mı öneri? Kimyon,rezene yaptım çocuğun gaz damlasından içtim. Nane limon içiyorum bir çözüm var ise fikirlerinizi beklitorum.