Merhaba bebeğim 3 aylık uykudan uyanınca sadece meme emiyo güzel vakit geçiriyor sonra mızmızlanıyo meme veriyorum almıyor pışpışlayınca uyuyor. Meme reddi mi yaşıyoruz yoksa karnı tok olup uyku mu sıkıştırıyor. Aç olsa uyuyamaz sanırım dimi ay Bi yardım edin nolur 🤧