Bedsssss Kızlar burnumun yanında kocaman yağ bezesi (beyaz svilce gbi ) var . Çok kötü duruyor kardeşim sıkìm diyor sizce dha da ürer mi ?
biryazmasali Bedsssss ben gözümn altında çıkanları yaktrmştım brnce sıkmayın oyle ama tekrarlafı bi süre devamlı yaktrdım çok şülür geçti
Uykusuzhergeceeee Bedsssss sakın sıktırmayın eşimin kulağının arkasında vardı sıktık morardı kan topladı içi öyle kaldı sonra yağ bezesi kayboldu ama hala mor duruyor.
buselidunya Bedsssss Eşimin alnında vardı ufak bi operasyonla aldırdı, dikiş attılar şu an hiçbişey yokmuş gibi 🤗
biryazmasali Bedsssss büyüklüğüne göre değişiyor tbi benmki küçük küçüktü güzllk merkznde aslnda yaktrdım derken yanlş yaZdm galba küçük iğneyle yapmşlardı işlemi tabi cildiycide bakıp yönlendrdi ama büyükse cildiyeye görünün