Kuzeybabyy benim çocuğumda da dış ateşi var, bende ılık duş aldiriyirum, sadece zibinla bırakıyorum , kapalı balkonum serin oraya çıkarıyorum, bir de alnına, ensesine havluyu ıslatıp sürekli havlu koyuyorum ellerini soğuk suda yikiyorum hemen faydası oluyor