18 gün önce doğum yaptım sütumun iyi olduğunu düşünüyorum. Kizim 2880 gr dogdu sonra 2600 e düştü dogumdan sonra.ama ben ameliyathanrden çıkar çıkmaz emzirmeye çalıştım 1 hafta sonra 2950 olmuştu ve en son cumartesi tartildi 3200 gr saat başı vermeye çalışıyorum bazen gece uyanmazsa 3 saati bulduğu oluyor ama genelde saat başı emiyor gece zaten uyumuyor. Ama gündüz 5 dk emip uyuyor diğer göğsüm kalıyor dün sagayim dedim ikisinden anca 90 cc çıktı ve e
Uyanınca emdiği halde ağladı durmadı bir süre sonra süt gelmedi sanki sonra güç bela uyudu uyuduktan 1 saat sonra(sagdiktan yaklaşık 4 saat sonra) süt indiğini hissettim hemen emdi uyudu. Sanırım sütüm az bugünde bir kere sagdim tek göğsümü birini emdi uyudu diye yine uyumadı sürekli arandı memeyi emiyor bir süre sonra bırakıyor ama kapatıyorum aranıyor elini emiyor. Ve bir gogsumu tutamiyo sagmadan önce böyle olmuyordu. Ben kilo alınca ve nerdeyse her emiste kaka yaptığından dolayı doyuyor diye düşündüm ama sanırım yetmiyor napsam artar acaba😔😔🥺