2bebelianne__ Bu ay elektrik faturaniz kaç lira geldi hanımlar? Ne ile ısınıyorsunuz biz klima ile isiniyoruz 500 ,550 lira gelirdi genelde 1200 lira gelmiş şok gecirdim bir ev kirası resmen biz ne yiyip içeceğiz sonumuz ne olacak🤦🏻♀️
iki_prenses_annesi 2bebelianne__ geçen ay 150 gelmişti bu ay iyi geçirdiler 340 geldi sanayi işletiyoruz sanki
snyck Serife00 zam aynı kalacak 150 kw olan sınır 210a çıkarıldı klima falan kullanılıyorsa zaten 210 kw yi geçer 210u gecince aralığa göre %128zamli fiyat ödenecek
Vira Klima çok yakıyormuş arkadaşlar. Elektriğin baş düşmanı klimaymış geçen Habertürk’te enerji verimliliği uzmanı konuşuyordu. O söyledi.
ilahiyatci_Mom 2bebelianne__ 150 kv geçince yüzde yüz elli zam olduya yeni düzenlemeye göre bu yüzden herkesin faturalar ayyuka cıktı . Bilmiyorum halimiz ne olacak . Simdi o ladar karsı gelinince 200 kv yaptılar . Ne değişecek bence hiçbişey
Kalpsizim33 ilahiyatci_Mom 210 kwh kuzum günde 7 kwh tekabül ediyor 150 kwh ise 5 kwh geliyordu ama bu elektirik de niye tasarrufa gittiler bilmiyorum hadi doğalgazı yurtdışından alıyoruz onu anladık saçma ya böyle hayat şartlarını zorlayıp sonra kolaylığını sağlar gibi yapıp yapsa yapsa akp yapar sloganı ile yine seçim kazanmaya çalışıyorlar sonumuz hayır ola
Ballokumum1 Normalde 70 tl gelen fatura zamlardan sonra 177 oldu geçen ay bu 280 Allah sonumuzu hayr etsin 🤲🏻
ilahiyatci_Mom Kalpsizim33 amiiin inşAllah gercekten keyfi çalısan bişey de yok milletin coğu bebeğini ısıtmaya calısıyor ya da cocugunu ya da hastasını ya da ya da .. ama artık gelecek endişe verici . Bazen oğluma bakıp onu neyin beklediğini düşündükçe üzülüyorum
Sogancik Kalpsizim33 Canim elektrigin çoğu gazdan elde ediliyor ülkemizde. Dolar arttı, İran gazı kesti. Büyük olasılıkla zammın sebebi bunlar. Doların artması pahasına ısrarla faiz düşürülurse halkın cebinden daha çok para çıkar. Neyse dolarla maaş almıyoruz sayı🙄
Kalpsizim33 ilahiyatci_Mom Allah büyük canım Rabbim elbet hak eden ve milletini düşünen birini bu ülkenin başına getirir inşalalh gerçekten çok zor herşey
Aslmra80 2bebelianne__ bugün bende gelen elektrik faturasını görünce kriz geçirdim bana 300u geçmezdi geçen ay 504 lira geldi bu ayda 993 lira geldi Allah belasını versin böyle devletin Burada klima ile ısınıyoruz
Yagiz_alp 2bebelianne__ bizim de 1350 geldi klima yakıyoruz bebeğim 4 aylık olduğu için sürekli açık. Gecen ay da 650 gelmişti.