3melek_annesiii nurelem rahat 2 ayi buldu bizim iyileşmemiz önce şu topladı sonra yara oldu kabuğunu attı daha sonra tekrar su topladı tekrar kabuk attı derken baya çekti kızım çok şükür geçti biraz zaman alıyor ama iyileşiyor yanık kadar kötü birsey yok