Serene Bereninannesi Ben aldım ilk kullandım sonra pirincin hiçbir faydası olmadığı için kullanmaktan vazgeçtim.yarım paket kadar kullanmıştım.Ama 5 tahıllısını kullanıyorum.
Ayb Bereninannesi pirinç kabızlık yapar. Aynı markanın Sevgili Serene ye katılıyorum. 5 tahıllı mamasını deneyebilirsiniz. sevgiler
kiliclar [bilinmeyen] hiç vermedim bu markadan ben ilk aptamilin sütlü pirinçli olanı ile başlamıştım çok şükür bebeğimde sevdi diğer çeşitlerinden de veriyorum
Bereninannesi kiliclar ben dördüncü aya girdiğinde kullanmıştım kabız yapmıştı şimdi kızım 6.5 aylık vermek istiyorm doyurucu olmuştu çünkü ama tereddüt ediyorum
Gizemadaliya Bereninannesi bizimde ilk bi kaç verdiğimde kabız gibi oldu mamayı biraz daha sulu yapmayı deneyin yada mamanın üstüne su verin ben öyle yapıyorum artık çok şükür sorun yok ☺️
Bereninannesi Gizemadaliya yaa öyle yapaym o zaman tahıllıyıde denıyım burdakı arkadaslar memnun kalmıslat