Biri1 ben çok eski videolara bakıyorum az da olsa oluyormış ama asıl 3. Ayında arttı o zaman fark ettik. Nistagmus zor bir hastalık o dönem çok üzülmüştük hala daha ara ara titreme olduğunda üzülüyorum ama göz ölçümü normal çıktı ona seviniyorum. İnşallah sizin de bir an önce azalır ve giderek kaybolur, göz bu yani çok önemli…