Benimde şişmiyo göğüslerim sertleşmiyo süt mü yok diyodum hastanede emzirme danışmanı baktı sütün var emzirmeyi bırakma dedi bende yumuşak falan zar zor emziriyorum çişini kakasını güzel yapıyo demekki yarıyo diyorum kendi kendime daha 15 günlüğüz aylık kontrolünde bakıcaz artık☺️