Merhaba anneler oğlum 5 ay 4 günlük. ( Anne sütü içmediği için erken ek gıdaya başladı) 4 gündür hiç bir şekilde mama vs. Yemiyor aç 3 gündür hastane hastane geziyorum. Bir hastaneye götürdüm birşey yok denildi gönderildim. Dün bir tane hastaneye gittim. Kan alındı , serum verildi eve geldim . Eve gelince azda olsa 90 CC süt içti gece de bir kere süt içti saat 6 dan beri oğlum aç . Randevumuz vardı hastaneye gittim bugünde . Kaka, idrar, ve idrar kültürü alındı. Rota virüsü olabilir, bağırsakta virüs olabilir , idrar enfeksiyonu olabilir dedi . 1 haftalık izine çıkıyorum dedi hastalarımi salı gününe ben gelince çağırıyorum dedi ama sizin durum önemli acil dedii . Sonuçlar çıkınca gelip doktorlardan rica et sonuçlara baksınlar ona göre yönlendirsinler dedi. Kızlar oğlum a zorla icirmeye çalışınca diliyle itiyor. ( Her içtiğini kusuyor) Başına gelen var mı yada bilgisi olan ne olur yardım!🙏