kızlar bebeğim 8 aylık 12,5 kg sizce de çok değil mi sütüm yok ek gıda ve mama şeklinde ilerliyoruz aslında mamayı da çok vermemeye çalışıyorum fazla ek gıda da vermiyorum saglıklı beslemeye çalışıyorum ama ne yese içse yarıyor kilosundan ne oturabiliyor ne kendini kaldırabiliyor perhiz yaptırmaya da kıyamıyorum üzülüyorum aglıyo aclıga asla gelemiyo yürüse belki zayıflar ama kalkmaya bile yeltenmiyo (yarın doktora götürcem)