Kirmiziburun Bugün regl olmam gerekiyo yolunu gözlüyorum karin ağrısı baş ağrısı bacak ağrısı var regl olamadım olmadıkça stres oldum iyice 😕 Sanırım biraz kafa dağıtmak için geldim 🍀
Littlebird Kirmiziburun ben de 1 aydır bekliyorum ha oldu ha olacak diye tam 1 ay oldu artık iyice stres olmaya başladım
3_bebeli_ana Kirmiziburun iki aydır gününü geçiyor zalimin oğlu bu ay da 2 gün gecikti öyle oldum ama oldum çok şükür 😁😂 aşırı derece şişkinlik karın ağrısı bel ağrısı var agri kesici içemiyorum kesiliyor gelmiyor 🤷♀️ her ay çok tedirgin bir şekilde bekliyorum darısı yolunu gozleyipte olmak isteyenlere amin inşallah 🙈🤲😂
Deletedmom4440 Kirmiziburun Adet söktürücü kullanmama rağmen gelmedi kendiliginden geldi cok daha sonra
Kirmiziburun Deletedmom4440 ayy cidden mi 😏 sabaha kadar olmazsam tarlusal alicam vallahi bu ay sürekli hastaydim antibiyotik ağrı kesiciler havada uçuştu büyük ihtimalle o yüzden olamıyorum ağrısını çekiyorum
Kirmiziburun Littlebird neden gelmiyosun zalimin kızı diye agliycam lavobada beklemekten felç geçiricem 😭
Kirmiziburun 3_bebeli_ana bende de var bel ağrısı baş ağrısı bacaklarımın ağrısından uyuyamadım hala gelmiyo delirecem 😭😭😭
3_bebeli_ana Kirmiziburun ayyy çok zor bilirim inşallah gelir heme de sende rahat edersin bir de aşırı derece stres sıkıntı tapıyor insanda ter basiyordu beni gelmeyince
Littlebird Kirmiziburun çok güldümm 😅😅😅 ben bugün ağladım eşime artık. Hep düzensizdi diye dikkate almak istemedim ama ciddi ciddi korkmaya başladım artık
mutluailem123 Kirmiziburun ben dün oldum valla heryerim ayrı ağrıyor bacaklarım sanki vurmuşlar beni 😀😀sende inşallah olursun