Kızlar ince bi yatak örtüm var. Karaca’dan aldım. Ama sürekli tüy ve ip döküyor. Lacivert örtü. Kullandığım an etraf minik minik lacivertler oluyor.
30,40 ve 60 derecede yıkadım. 1 kez ütüledim ama aynı. Resmen kullanamıyorum örtüyü.
Leğene koyup sabaha kadar bekletsem işe yarar mı acaba.
Ne yapsam biter bu tüyler?