Merhaba hanımlar 16 gün oldu sezeryan olalı ilk günden beri dikişlerden çok karnım acıyor resmen biri değsin hemen ağrıyor. Dikişin hemen üstü de sanki cildim incelmiş gibi orası daha bir hassas dokunamiyorum hiç. Normal mi siz de yaşadınız mı aynisini? Dr çok zayıfsin karninin altında yağ hiç yok kasların çok zayıf demişti ondan mı acaba bilemedim. 🤷🏻♀️