Merve yine aklı erdiği için daha kolay bence ya,büyük kızımda öyleydi en azından,kitapla oyuncakla falan duruyordu diye hatırlıyorum, şimdi oğlumla 10 aylık,yolculuğumuz berbat ötesiydi yolculara rezil olduk herkes bize baktı napacağımı şaşırdım resmen🤦🏼♀️