Gizemcaglar01 biz sarilik icin ozel cocuk dr una goturmustuk 13,74du deger dr anne sutuyle gecer bizim icin tehlike teskil eden ilk 1 haftadaki sariliktir bazen sarilik 2aya kadar surebilir endise etmeyin takip edin dedi. 10gunlukten beri saat basi emziriurum oda alisti artik saat basi kalkiyo cok nadirdirb2 saatte bir kalkip emdigi. Geceleri cok zor oluyo ama olsun insallah ilerleyen haftalarda duzelir. Ten rengide bayaa duzeldi pembeledi elhamdulillah onceden sarimtirak turuncuydu. Bence siz her agladiginda meme verin saat beklemeyin gazini mutlaka cikarin ama. Simdi 26gunluguz biz