Yenianne06 korkma canm biz şuan 2 buçuk ayligiz hala var sariligmz gözlerimizn beyaznda bize de aynı şekilde anne sütü sariligi dediler hatta 6 günlükken mavi ışın aldik bi gece hastanede düşmüştü sonra tekrar yükseldi baktık gecmiyo hep 10 11 cikiyodu ciğerlerine troidine baktılar bi sorun çıkmadı anne sütü sarılığı dediler 3 aydan sonra geciyoms