Liyuzamomm 1 aylık bebeğim memede uyuyor ama yerine koyduğum zaman 10-20 dakikaya uyanıyor. Bu şekilde toplasam yarım saat bile uyumuyor ve ben evin işini,yemeğimi yapamıyorum. Bi fikri olan var mı sizde durumlar nasıl ?
2209 Liyuzamomm yarim kundak ise yarayabilir.ellerini bilincsizce oynatip uyandiriyorlar kendilerini. Bir de o uyaninca uykuya devam ettirtmeye calis. Sirtinizi sivszlayabilirsin, şşşş sesini sakince soyleyrbilirsin. Yan yatıriyorsan hemen diger yanina cevirip uykuya devam ettirmeye calisabilirsin.
YelizNis Liyuzamomm benim bebegim 13 aylik. Sizin gibiyken bizde oyleydik ama size tavsiyem kucaginizdan bırakmayın uyusun emerken. Ben yapmadim en buyuj pişmanlığım. Kalsin ev işi bebeginizden önemli degilmis sonra anliyorsunuz.
Aliaslan1 Liyuzamomm YelizNis ben ev işini falan bıraktım valla kucağımda uyumak isteyince uyutuyorum çünkü anne kokusu istiyorlar ilk 3 ay doğduklarının bile farkında değiller ve tek bağları anne. Anneyle güvende ve sıcak hissediyorlar o yüzden gündüz kucağımda uyur
Ozlem2904 Liyuzamomm hahaha bu ben… ben cozumu son sutte buldum valla. O son daha yogun sutu emince kendinden geciuo yavrum. Kucagimdan indirdigim zaman uyanir hemen ama o son sut biraz daha uykuda tutuyo. 10dk uyuyosa 20 25dk uyuyabiliyo. Bide supurge sesinde daha derin uyuyo. Onu yatirirsam hemen supurge aciyorum. Yemek icinde 45 50kez yanina gidip pispisliyorum banada spor oluyo 😂 26gunluguz.
Ozlem2904 Liyuzamomm bi gogusten 2 kez ust ustte emziriyorum. Mesela saat basi sagdan emdyse birdahaki saat basinda yine sagdan veriyorum gogsum dolmamis oluyo.
Nevarebeka1 Liyuzamomm benimki de öyle kucağımda piş piş yapıyorum daha derin dalması için öyle koyuyorum yatağına su an omzumda uyudu eminim bıraksam 10 dakkaya uyanır 😂